Cik_unknown
Friday 8 May 2015 • 06:08 • 0 comments
ASSALAMUALAIKUM YA SAHABAT .

berhabuk blog ni sebab dah lama tak update . 
bukan apa terlupa yang aku guna email lain , sign ini email lain , tu yang pasrah abis tu bila tak boleh bukak blog.
its okay , ada hikmahnya .
dalam tempoh akhir 2013-2015 , 
banyak benda dah aku lalui .
mungkin tak banyak , tapi Alhamdulillah ,ia memantangkan diri ku .
back to the point . 

dalam tempoh yang aku sebut tadi , 
aku tengah struggle for my SPM .
"strugglelah sangat....."
banyak latihan, buku-buku rujukan , seminar yang sudah aku hadam dalam ingatan.
'tapi dah lupa balik ... -.-" "ini semua poyoooo"
dalam tempoh...
"asyik dalam tempoh je, bosanlah weh...!"
yelaaa . 
Alhamdulillah , SPM aku dapat 5A , 2B , 2D .. hah!!!
nampak tak D tu .. ahaha aku admit memang aku low gila dalam subjek yang aku dapt D tu ..
keputusan ni walaupun bagi korang nmpak macam remeh temeh je kan ,
bagi aku , aku dah cukup bersyukur , sebab aku tahu effort aku macam mana .
dah itu yang aku mampu . 
nak buat guanooooo . 

'apa yang 5A,2B,2D tu kak??? bagitau lah kitaorang... "
okay aku bagitahu , rileks okay . 
A : 

---- Agama islam , sains, bahasa melayu dan sejarah .

A- :

---- Ekonomi Asas .

B : 

---- bahasa inggeris dan mathematics 

'jeng jeng jenggggg , apa yang D ? curious gilaa dah ni ..."
 
D :

---- ADDMATHS DAN AKAUN .

SIAP BOLD LAGI ... HAHAHA


aku tahu aku memang tak pandai addmaths dan akaun . faktor kedua adalah disebabkan KBAT . batch aku batch pertama dpat soalan KBAT . 
mana tak terkejutnya . aku target maths A , tapi dapat B . alhamdulillah , aku bersyukur . 'peace yoww'

aku sebenarnya menyangka bahawa aku dapat  ADDMATHS and AKAUN aku dpat E takpun gagal . alhamdulillah rupanya dapat D . tak expert kott aku . 

so, lepas dapat result , aku pun tunggu keputusan UPU . 
bermulalah episode aku membesarkan lemak dengan penuh kasih sayang . 

ini semua poyo okay . 

alhamdulillah , keputusan UPU keluar hari rabu iaitu bersamaan 6/5/2015
aku dapat masuk UIAM atau lebih dikenali sebagai Universiti Islam Antarabangsa Malaysia . 
aku dapat kos yang aku memang nak iaitu Asasi Sains Kemanusiaan . 

insya Allah , 31/5 aku akan daftarkan diri disana . 

p/s : sekarang tengah prepare all the dokumen berkaitan UIAM . lepasni , aku kena prepare untuk test EPT dan APT . moga Allah permudahkan :)




PAST
Taaruf

Assalamualaikum! sahabat fillah.
Salam Ukhuwah Fillah Abada.
assalamualaikum
16 tahun
Ada Dua jenis mata yang tidak akan disentuh oleh api neraka : Dua mata yang menangis pada waktu tengah malam kerana takutkan kepada Allah dan mata yang tidak tidur kerana berjuang di jalan Allah
(hadis riwayat tirmidzi)
Kotak Bertulis



My Status
>> Blogskin baru. Tadaa!
date : NOW
at:10 am


>> Masih Mencari MaghfirahMu
date : 12/12/12
at: 12pm


>> Wanita solehah itu bukan aku.
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

History

  • KENCANG !!
  • aku seorang pengecut.
  • Indahnya...
  • ALLAH! :')
  • Alhamdulillah !
  • Cemburu yang dibenarkan oleh ISLAM.
  • Kenapa Aku Berubah? assalamualaikum wbt :)...
  • berhijrah ? assalamualaikum wbt...syukur terhadap...
  • inspirasi diriku... assalamualaikum wahai sahaba...
  • PUASA!!! indahnya!! entah mengapa hati ini berasa...

  • D' Credits
    Basecode : N.Afiqah
    Template : Inspirit's Baby
    Edited : Cik_unknown