Cik_unknown
aku seorang pengecut.
Monday 12 August 2013 • 10:38 • 0 comments
hati ini seakan akan menjerit!
ya Allah...
aku cemburu melihat..
WANITA SOLEHAH
masya Allah..
aku cemburu ya Allah..
ya. aku tahu.. 
perempuan yang solehah ibarat 1 dalam 1000


ya Allah.. 
aku tak sesolehah dia.
aku tak secantik peribadi dia.
aku penuh dosa dan noda.
seringkali ingkar perintah Allah..


aku cuba ya Allah..
tapi aku tak kuat..
aku perlukan pertolonganMu ya Allah.
aku cuma mampu berdoa.
hanya Engkau yang Maha Pendengar.


Ya Allah.
aku takut.
takut sekiranya hambaMu ini masuk neraka.
menerima azab yang perit
tidak tertanggung rasa.


aku takut..
sekiranya perbuatanku
membuatkan Engkau murka 
Ya Allah.


hanya Engkau yang Maha Mengetahui
apa yang telah terjadi.
apa yang telah aku lalui.
pada masa ini..


aku betul betul lemah tatkala ini.
bantulah diriku ini.



PASTFUTURE
Taaruf

Assalamualaikum! sahabat fillah.
Salam Ukhuwah Fillah Abada.
assalamualaikum
16 tahun
Ada Dua jenis mata yang tidak akan disentuh oleh api neraka : Dua mata yang menangis pada waktu tengah malam kerana takutkan kepada Allah dan mata yang tidak tidur kerana berjuang di jalan Allah
(hadis riwayat tirmidzi)
Kotak Bertulis



My Status
>> Blogskin baru. Tadaa!
date : NOW
at:10 am


>> Masih Mencari MaghfirahMu
date : 12/12/12
at: 12pm


>> Wanita solehah itu bukan aku.
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

History

  • Indahnya...
  • ALLAH! :')
  • Alhamdulillah !
  • Cemburu yang dibenarkan oleh ISLAM.
  • Kenapa Aku Berubah? assalamualaikum wbt :)...
  • berhijrah ? assalamualaikum wbt...syukur terhadap...
  • inspirasi diriku... assalamualaikum wahai sahaba...
  • PUASA!!! indahnya!! entah mengapa hati ini berasa...
  • ZODIAK?? SYIRIK ???? tadi bukak twitter dari pukul...
  • Ya Allah  tadi AidaMan bukak satu blog nih . then...

  • D' Credits
    Basecode : N.Afiqah
    Template : Inspirit's Baby
    Edited : Cik_unknown