Cik_unknown
Saturday 23 June 2012 • 22:28 • 0 comments
ZODIAK?? SYIRIK ????

tadi bukak twitter dari pukul 6 pagi xD tapi tak lama lah then log out .. :)
pastu bukak lagi then scroll down twitter . terjumpa la si baizura ismail punya tweet .. dia cakap ..


pastu dalam fikiran tertanya-2 kenapa .. al maklum lah .. budak(aidaman) nih tak faham lagi pasal zodiak-zodiak nih sebab time tu kecik lagi .. 
pastu tanya lah dekat baizura "kenapa ea ? *maaf bertanya*" 
then dia jawab 

*dalam hati Ya Allah rasa nak nangis je sebab dulu kecik-2 pernah percaya* :'(
pastu (aidaman) tanya "yeke ? Ya Allah .. saya adalah jugak percaya tapi tu sebelum saya tahu . adakah dikira syirik . :("

lepas tu baizura cakap ...

*dalam hati dah nangis * Ya Allah . macam mana nih .. aku tak tahu benda itu syirik .. hurm .. Ya Allah Ya Allah Ya Allah .... :'(

*diam kejap* orang dah risau lah nih .. baizura cakap...


manusia memang selalu membuat kesilapan.. tetapi manusia wajib bertaubat diatas kesilapannya yang lalu..
jangan mengulanginya lagi .. memohon kepada Allah supaya lingdungi diri daripada benda yang boleh mensyirikkan Allah sama ada sedar atau tidak .. aku malu dengan perbuatan aku :'(













terjumpa di twitter .. harap dapat memberi ikhtibar dan pengajaran... insyaAllah.. :)
belajar lah mendekati Allah. jangan kita diibaratkan sebagai orang malas bekerja yang meminta bantuan orang tanpa perasaan malu. *betul ke ? * entahlah . hehe :P
aku seorang hamba Allah yang masih dahagakan ilmu-Nya . sesungguhnya ilmu Allah tersangat luas .. seluas-luasnya...... :)
Assalamualaikum :)



PASTFUTURE
Taaruf

Assalamualaikum! sahabat fillah.
Salam Ukhuwah Fillah Abada.
assalamualaikum
16 tahun
Ada Dua jenis mata yang tidak akan disentuh oleh api neraka : Dua mata yang menangis pada waktu tengah malam kerana takutkan kepada Allah dan mata yang tidak tidur kerana berjuang di jalan Allah
(hadis riwayat tirmidzi)
Kotak Bertulis



My Status
>> Blogskin baru. Tadaa!
date : NOW
at:10 am


>> Masih Mencari MaghfirahMu
date : 12/12/12
at: 12pm


>> Wanita solehah itu bukan aku.
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

History

  • Ya Allah  tadi AidaMan bukak satu blog nih . then...
  • kisah si kaya dan si pencuri cerita ini aku dapat...
  • ALLAH Subhanallah !! terasa damai...
  • Kasih dan redhaNya Selepas sahaja aku menunaikan ...
  • korang .. aku nak shared sikit . tadi aku blogwal...

  • D' Credits
    Basecode : N.Afiqah
    Template : Inspirit's Baby
    Edited : Cik_unknown