Cik_unknown
Wednesday 6 June 2012 • 11:04 • 0 comments

ALLAH

















Subhanallah !! terasa damai diri ini .. terasa tenang diri ini . kerana kau Ya Allah
i love Allah .. sincerly....
bersyukur keranaMu Ya Allah . kerana memberi aku peluang untuk membaiki kekurangan diri ini .. 
bermohon kepadaMu agar memberi kekuatan kepada aku dan jugak orang yang aku sayangi..
hurmmm .. Cinta dan sayang kepada Allah , kekasihnya dan Islam :)
kuatkanlah iman kami semua Ya Allah .. jauhi kami semua dari segala godaan syaitan ..

assalamualaikum kawan-kawan :)




Hamba Allah :
AidaMan



PASTFUTURE
Taaruf

Assalamualaikum! sahabat fillah.
Salam Ukhuwah Fillah Abada.
assalamualaikum
16 tahun
Ada Dua jenis mata yang tidak akan disentuh oleh api neraka : Dua mata yang menangis pada waktu tengah malam kerana takutkan kepada Allah dan mata yang tidak tidur kerana berjuang di jalan Allah
(hadis riwayat tirmidzi)
Kotak Bertulis



My Status
>> Blogskin baru. Tadaa!
date : NOW
at:10 am


>> Masih Mencari MaghfirahMu
date : 12/12/12
at: 12pm


>> Wanita solehah itu bukan aku.
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

History

  • Kasih dan redhaNya Selepas sahaja aku menunaikan ...
  • korang .. aku nak shared sikit . tadi aku blogwal...

  • D' Credits
    Basecode : N.Afiqah
    Template : Inspirit's Baby
    Edited : Cik_unknown